Widget left

Add widget content here

Widget right

Add widget content here

Predplatite se na naš bilten

Pretplatite se na naš newsletter kako bi primali važne obavijestii . Vaša e-mail adresa neće biti otkrivena nikome.

Ostanite u kontaktu!

The reservation has been send, we will contact you soon!

Vijesti broj: 20/2017

Nema komentara25 Ožujak 19:48

U članstvo Hrvatskog saveza povijesnih-starodobnih vozila primljeni su  oldtimerski klub „Brod na Savi“ iz Slavonskog Broda i Oldtimerski klub Sesvete

Na sjednici ravnateljstva Hrvatskog saveza-povijesnih starodobnih vozila održanoj dana 21. ožujka 2017. godine u članstvo Hrvatskog saveza povijesnih-starodobnih vozila primljeni su pod rednim breojem 24. oldtimerski klub „Brod na Savi“ iz Slavonskog Broda i pod rednim brojem 25. Oldtimerski klub Sesvete. Članovima klubova želimo dobrodošlicu u najveću obitelj klubova i udruga povijesnih-starodobnih vozila u Republici Hrvatskoj.

Od oldtimerskog kluba Brod na Savi očekujemo dobru i prijateljsku suradnju s starijim oldtimerskim klubom Slavonski Brod i svim drugim klubovima s tog područja bez obzira na njihovo članstvo u različitim savezima, a oldtimerski klub Sesvete aktivno ćemo uključiti u sva događanja vezana uz klubove s područja zagrebačke županije. Isto tako očekujemo da se članovi novozaprimljenih klubova uključe u rad tijela Saveza.

Gosti na Skupštini Hrvatskog saveza starodobnih-povijesnih vozila

Kao gosti na sjednicu Skupštine Hrvatskog saveza povijesnih-starodobnih vozila koja će se održati 8. travnja 2017. godine u Dugoj Resi s početkom u 10:30 sati  pozvani su predsjednik HROS-a  gospodin prof.dr.sc. dekan Antun Presečki i predstavnici svih klubova  tog saveza. Prema riječima izvršnog ravnatelja Hrvatskog saveza povijesnih-starodobnih vozila Borisa Jurevine istinska je želja Hrvatskog saveza povijesnih-starodobnih vozila, da se postigne jedinstvo u različitosti u odnosima ta dva saveza, te da se na jednom mjestu u ugodnoj atmosferi prevladaju svi nesporazumi kod onih kod kojih oni postoje. -Naša vrata uvijek su otvorena gostima i prijateljima koje očekujemo s radošću i veseljem-istaknuo je izvršni ravnatelj Hrvatskog saveza povijesnih-starodobnih vozila.

 Gornja Radgona – prijave za 4. međunarodnu izložba povijesnih-starodobnih vozila

Na ovogodišnjem 9. međunarodnom sajmu lova i ribolova koji će se održati od 21. do 23. travnja 2017. godine u Gornjoj Radgoni – Republika Slovenija, održat će se i 4. međunarodna izložba povijesnih-starodobnih vozila pod nazivom Auto – Moto klasika. Vlasnici izloženih vozila ne plaćaju pristupninu.

Prijave za sudjelovanje zaprimaju se do 31. ožujka 2017. godine putem elektronskih adresa: king.radenci@siol.net ili slavko.pislak@triera.net  . U prijavi treba navesti površinu željenog prostora, popis vozila i opreme i imena dežurnih osoba.

Vlasnici povijesnih-starodobnih vozila  koji se na sajmu žele pojaviti kao prodavatelji vozila, prijavljuju se upravi sajma na telefon 00386 (0) 5642 108 ili (0) 31879 887 – gospođa Jana Dimec.

Već 25 godina prodaje se novi automobil iz 1992. godine

Jedan kanadski prodavatelj automobila u svom salonu još uvijek nudi “novi” Cadillac Allante proizveden prije dvadeset i pet godina, po cijeni iz 1992. godine od 77.743 kanadskih dolara, oko 55.000 eura.

Inače, u oglasima u SAD,  dobro očuvani polovni Cadillac Allante, s 25 tisuća prijeđenih kilometara, prodaje se za 10.000 dolara.Model Allante predstavljen je 1986. godine, kao odgovor Cadillaca na Mercedes SL. Dizajn karoserije potpisao je čuveni Pininfarina, a ukupan broj proizvedenih vozila do 1993. iznosio je 21.000. U početku, za pogon je korišten 4,1 litarski V8 sa 170 ks, da bi kasnije bio zamijenjen 4.2 litarskim V8 agregatom sa 200 ks. Pred kraj proizvodnje, ugrađivao se 4.6 V8 sa 295 konjskih snaga.

 

 Mercedes sa milijun kilometar u kotačima

Malo je vozača na svijetu koji se mogu pohvaliti da su samo jednim automobilom prevalili 1.000.000 km. Među njima je prvi vlasnik Mercedesa 200 D W124 iz 1992. iz Savezne Republike Njemačke, kome je to pošlo za rukom nakon 25 godina vožnje. Ovaj model njemačkog proizvođača još se uvijek susreće na cestama. Automobil je proizveden u pogonu Sindelfingenu, a u pitanju je model sa diesel motorom snage 75 “konja”.

Za 25 godina na redovno održavanje svog automobila  vlasnik je potrošio  58.000 eura, za  gorivo 54.000 eura. Spojka je promijenjena 2003. godine nakon 445.000 prijeđenih kilometara.

 

 

 

Komentari su zatvoreni.