Widget left

Add widget content here

Widget right

Add widget content here

Predplatite se na naš bilten

Pretplatite se na naš newsletter kako bi primali važne obavijestii . Vaša e-mail adresa neće biti otkrivena nikome.

Ostanite u kontaktu!

The reservation has been send, we will contact you soon!

Vijesti broj: 23/2017

Nema komentara4 Travanj 7:04

Jaguar E-type nakon obnove u inozemstvu vraćen je u Osijek

Početkom mjeseca ožujka 2017. godine s obnove došao je Jaguar E-type vlasnika gospodina Branka Ostovića iz Osijeka. Radi se o vrhunskoj obnovi tog predivnog sportskog automobila koji je obnovljen izvornim tvorničkim zamjenskim dijelovima, što bitno povećava njegovu vrijednost. Obnova je trajala pune  dvije godine. Obnovljeni automobil  gledatelja ostavlja bez daha. Ulaskom gospodina Ostovića u područje povijesnih-starodobnih vozila i u Republici Hrvatskoj, postavljaju se novi standardi i mjerila u obnovi povijesnih-starodobnih vozila što u konačnici dovodi do spoznaje da vrednovanje vozila mogu obavljati samo stručne osobe. Ovo je putokaz i drugim vlasnicima vrijednih automobila koja mjerila  i standarde bi morali poštovati u obnovi takve vrste automobila.

 

 

 

 

 

 

 

 

Još jedan novi član Hrvatskog saveza povijesnih-starodobnih vozila

Član Hrvatskog saveza povijesnih-starodobnih vozila postao je Oldtimerski klubMali Lošinj. To je odluka ravnateljstva od 31. ožujka2017. godine. Oldtimerski klub Mali Lošinj je 26. član Hrvatskog saveza povijesnih-starodobnih vozila. Članovima oldtimerskog kluba mali Lošinj želimo dobrodošlicu u najveći savez povijesnih-starodobnih vozila u Republici Hrvatskoj. Osim što je to najveći Savez po broju klubova, nesumnjivo da je to i savez s najvrijednijim povijesnim-starodobnim vozilima u Republici Hrvatskoj.

 Najtraženije boje automobila u 2016. godini

Bijela je još uvek najpopularnija automobilska nijansa u Europi, sa učešćem od 29 % u prodaji novih vozila, a slijedi je crna sa 19 % i siva sa 18 %, objavila je kompanija BASF u svom najnovijem istraživanju. Gotovo 80 % boja za automobile iz 2016. godine su iz akromatskog spektra boja, u koje spadaju spomenute tri nijanse.

Plava je sa 10 % udjela najpopularnija među kromatskim bojama, a za njom slijede crvena i smeđa.

Promatrajući boje u odnosu na segmente vozila, mogu se uočiti sljedeće razlike: dok su mali automobili najčešće bijeli ili sa kromatskim završnim premazom, kod SUV modela prevladava siva.

Premda je rasprostranjenost boja tokom 2016. manje-više ostala nepromijenjena u odnosu na prethodnu godinu, došlo je do povećanja raznovrsnosti unutar samog spektra boja.
Razlozi za to su neprestani razvoj novih boja, kao i povećana potražnja za specijalnim učincima izvan standardne palete boja. Miješanjem postojećih boja sa različitim česticama za dodavanje efekta dobijaju se jedinstveni biserni ili metalik efekti. Širok spektar potencijalnih kombinacija omogućava veliki broj različitih nijansi. Plava je vodeća boja kada je raznolikost u pitanju, budući da raspolaže sa preko 100 različitih nijansi. Za njom slijedi siva sa oko 90 različitih tonova.

Mercedes 300SL Roadster slavi 60. rođendan

Jedna od najvećih automobilskih ikona 20. stoljeća predstavljena je prije šest desetljeća na salonu automobila u Genevi 1957. godine.Mercedes je u svojoj povijesti napravio veliki broj upečatljivih automobila koji su ostavili trag, ali je samo njih nekoliko steklo slavu modela 300SL Roadster.
Nastao kao cabriolet verzija čuvenog Mercedesa “Gullwing” iz 1954. godine, 300SL Roadster se prvi put pojavio pred publikom 1957. godine, na prestižnom ženevskom salonu automobila.Automobil je razvijen prije svega pod utjecajem tadašnjeg američkog tržišta. Naime, coupe verzija 300SL “Gullwing”, koja se u prodaji pojavila tri godine ranije, bila je naročito popularna u Severnoj Americi, gde je isporučeno 800 od 1.400 proizvedenih vozila. U isto vrijeme, potencijalni kupci su pokazivali veliki interes za sportskim automobilima sa otvorenim krovom.Preobrazba od coupea do kabrioleta iziskivala je dodatno učvršćivanje karoserije, pa je na kraju 300SL Roadster bio oko 120 kg teži od inačice sa tvrdim krovom. Ipak, to nije bitno umanjilo sportske karakteristike automobila. Ispod prednjeg poklopca nalazio se je3.0 litreni šestocilindarski motor s 215 konjskih snaga.Godinu dana nakon predstavljanja, Mercedes je kupcima ponudio i verziju sa tvrdim sklopivim krovom.
Automobil je mehanički poboljšan 1961. godine, kada je dobio disk kočnice.

Do 1963. godine, kada je završena  proizvodnja modela 300SL Roadster, proizvedeno je 1858 automobila. Preostali sačuvani primjerci danas su traženi među kolekcionarima automobila, a oni koji su u dobrom stanju dostižu na dražbama  cijenu od milijun dolara.

 

Komentari su zatvoreni.