Widget left

Add widget content here

Widget right

Add widget content here

Predplatite se na naš bilten

Pretplatite se na naš newsletter kako bi primali važne obavijestii . Vaša e-mail adresa neće biti otkrivena nikome.

Ostanite u kontaktu!

The reservation has been send, we will contact you soon!

Vijesti broj: 27/2017

Nema komentara17 Travanj 17:26

Gradonačelnik Grada Pule Boris Miletić posjetio je izložbu  povijesnih -starodobnih vozila

U subotu, 15. travnja 2017. godine održana je izložba starodobnih vozila u Puli u organizaciji Oldtimerskog  kluba „Histria“ iz Pule, Vespa kluba iz Pule i Grada Pule. Izložba je imala humanitarni karakter: prikupljan je novac za opremanje informatičke radionice Udruge invalida rada Istre iz Pule. Na izložbi bilo je izloženo 9 motocikla – 8 vespi, najstarija Vespa faro basso iz 1950. godine iz filma Praznik u Rimu i jedan prekrasan primjerak BMW R25 iz 1950. godine, te 10 vozila: najstariji Fiat topolino iz 1951, Zastave 750 i Abarth 850 TC i 1000 TCR  na bazi Zastave 750, Fiat 850 Sport coupe, kultni Fiat 500 L, Spaček, prekrasni engleski cabriolet MG-B iz 1967. godine i jedan terenac Land Rover iz 1972. godine. Množina građanstva dala je svoje priloge za potrebe udruge invalida rada i istovremeno se vraćala u svoju mladost razgledavajući izložbu. Izložbi su nazočili pulski gradonačelnik Boris Miletić i  i predsjednik Gradskog vijeća Robert Cvek.

Gradonačelnik Pule, prvi s desna, u razgledavanju izložbe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Škoda je ponosna na svoju povijest- bila je uspješna i prije VW

Češki proizvođač Škoda izložio je na netom završenom sajmu povijesnih – starodobnih vozila Techno Clasica 2017.  u Essenu (5.- 9. travnja 2017. godine). dva bisera iz svoje prošlosti. Iako su se proizvodni bum i globalna ekspanzija Škodinih modela dogodili tek u posljednjih nekoliko desetljeća – nakon ulaska pod okrilje Volkswagena, ovaj proizvođač često ističe da je jedan od najstarijih u auto-industriji sa poviješću dugom 122 godine. Boje češke kompanija branili su Škoda 130 RS iz 1970.-tih i predratni prototip “935” iz 1935. godine. Škoda 130 RS, ili “istočnoeuropski Porsche”, kako su ovaj automobil zvali na Zapadu, predstavljen je 1975. godine. Bio je to prvi sportski model češkog proizvođača sa RS oznakom. Svoju kvalitetu u auto-moto sportu dokazao je 1977. godine, kada je pobijedio na čuvenom Rally-u  Monte Karlo u klasi  motora do 1.3 litre. Četiri godine kasnije, 130 RS pobijedio je i na Europskom prvenstvu turing automobila.Ovaj coupe sa zadnjim pogonom koristio je 1.3 litarski benzinski motor sa 140 ks (103 kW), koji je   razvijao brzinu od čak 220 km/sat. Škoda 130 RS proizvodila se je do 1981. godine. Prošla su  skoro dva desetljeća prije nego što se je Škoda ponovo vratila RS modelima kada je 2000. godine predstavljena Octavia RS.

Drugi značajan automobil iz Škodine povijesti, koji su vidjeli posjetioci u Essenu , je četiri desetljeća stariji model, elegantni 935 Dynamic. Ovaj automobil bio je oblikom ispred svog vremena, a premijeru je imao na auto-salonu u Pragu 1935.

 

U pitanju je prvo Škodino vozilo na kome su konstruktori veliku pažnju posvetili aerodinamičkim karakteristikama, što je odredilo i njegov neuobičajni izgled. Izložen je jedini sačuvani prototip, koji je Škoda obnovila u svom odjelu za obnovu klasičnih automobila. Škoda 935 za pogon je koristila vodeno hlađeni “bokser” motor postavljen ispred zadnje osovine vozila, tako da je ovo tehnički bio automobil sa središnje smjštenim motorom. Četvorocilindrični 2.0 litarski motor imao je je 55 ks (40 kW), a snaga se je prenosila na zadnje kotače pomoću poluautomatskog četverostupanjskog mjenjača. Zahvaljujući aerodinamičnoj karoseriji i relativno maloj masi za to vrijeme (1.170 kg), Škoda 935 mogla je postići brzinu od 140 km/sat. Prilikom konstrukcije vozila Škodini inženjeri korisitili su kombinaciju alumnija i čelika.

 

 

Komentari su zatvoreni.