Widget left

Add widget content here

Widget right

Add widget content here

Predplatite se na naš bilten

Pretplatite se na naš newsletter kako bi primali važne obavijestii . Vaša e-mail adresa neće biti otkrivena nikome.

Ostanite u kontaktu!

The reservation has been send, we will contact you soon!

Vijesti broj: 33/2017

Nema komentara13 Svibanj 9:58

Euro Vespa festival 2017., Biograd na moru, Hrvatska,  25. do 28. svibnja 2017.

Nacionalni savez udruga i vespista „Vespa klub Hrvatske“, motociklistički klub Vespa klub Dalmatia iz Biograda na moru u suradnji s Vespa klubom Istra i Vespa klubom Medulin organizira Euro Vespa festival 2017. godine. Očekuje se dolazak preko 1000 vespista iz Austrije, Italije, Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske.Detaljnije obavijesti možete dobiti putem telefona  091 896 9978 i elektronske pošte vespadalmatia@gmail.com , a prijaviti se možete i putem web stranice www.vespaclubdalmatia.com .

 

 

 

Rovinj 2017. – 17. međunarodni VW buba susret, od 26. do 28. svibnja 2017.
Neumorni članovi VW Buba kluba iz Zagreba organiziraju već po 17. puta svoj susret, sada već tradicionalno u Rovinju, a uvijek s raznolikim i sadržajnim programom. Ako ste vlasnik kojeg VW vozila s zrakom hlađenim motorom ili drugog povijesnog-starodobnog vozila kojeg pokreće motor hlađen zrakom, priključite se trodnevnom druženju. Pristupnina iznosi 300,00 kuna za vozača i vozilo, a za svakog daljnjeg člana posade 150,00 kuna.

Obavijesti i prijave: Filip Buden, predsjednik kluba – 095 905 8875; filip.buden@gmail.com i Marko Orešić, tajnik kluba,  091 731 2224;marko.oresic@gmail.com   .

Detaljnije obavijesti o rasporedu izleta uz sljedeći broj „Vijesti“.

  

Oldtimerski klub Classic ’99  Nova Gradiška:  15. izložba povijesnih-starodobnih vozila

Izložba se održava u subotu, 13. svibnja 2017. godine. Tom prigodom bit će otkrivena i spomen ploča Josipu Žagaru, osobi koja je dovezla prvi automobil u Novu Gradišku 1912. godine. Okupljanje je od 8:00 do 10:00 sati ispred Muzeja prometa i tehnike, Frankopanska 43 u Novj Gradiški. Pristupnina iznosi 50,00 kuna.

Pedesetgodišnjica test staze u Stuttgartu

Prije 50 godina Mercedes je otvorio  test stazu u Stuttgartu, u blizini jedne od svojih tvornica. Prije usavršavanja svojih  novih modela i početka testiranja na javnim prometnicama, proizvođači ispituju prototiopove u najtežim uvjetima za vožnju na tvorničkim test stazama. Jedna od takvih lokacija nalazi se u Stuttgartu, a Mercedes je koristi za ispitivanje karakteristika raznovrsnih vozila – od limuzina, preko sportskih i trkaćih modela, pa sve do kamiona i autobusa.

Staza je puštena u rad 1967. godine, godinu dana nakon početka izgradnje. Najprije se je počeo koristiti dio staze koji se sastoji od koncentričnih krugova, sa različitim putnim podlogama, kao što su beton, vlažan asfalt, bazalt ili “put od kocke”. Danas ukupna dužina svih sekcija na kojima se ispituju prototipovi novih modela iznosi oko 15,5 km, uključujući i dio staze dužine 3 km na kojoj se vozila testiraju pri velikim brzinama .Jedan od najzanimljivijih segmenata je kružna staza pod nagibom, na kojoj, kako kažu u Mercedesu, teoretski se može razviti  brzina od 200 km/h, ali bi ona zbog velikih sila koje djeluju na vozača bila neizdrživa. Tijekom pola stoljeća  postojanja, staza je stalno usavršavana i razvijana. Jedan od novijih segmenata je sekcija puta presvučena specijalnim “tihim” asfaltom, na kojoj se tokom vožnje mjeri buka u putničkoj kabini.

 

 

 

 

 

 

 

 

“Kapljica” od 4 milijuna $: Talbot-Lago T150-C SS

Osim ljepote i povijesne vrijednosti, ovaj automobil iz 1937. je izuzetno rijedak – napravljen je u samo dva primjerka.

Foto: RM Sothby’s

 

Talbot-Lago T150-C SS jedan je od samo 2 proizvedena primjerka ovog modela sa zatvorenim prednjim blatobranima. Automobil koji su zbog osobitog oblika karoserije usporedili sa kapljicom vode, napravljen je u tvornici Talbot u studenom1937. godine.Automobil je “preživio” II. svjetski rat tako što je bilo sakriven. Godine1946. automobil je preuređen u cabriolet  i registriran u Švicarskoj.Ponovo je promijenio vlasnika 1966. godine, a zatim i 1987. godine, kada ga je kupila osoba koja je i danas vlasnik i  koja je željela vratiti mu prvobitni izgled. Na žalost, originalni dijelovi karoserije bili su izgubljeni, pa su od jedne poznate francuske tvrtke koja se bavi izradom karoserija za klasične automobile naručeni nedostajući dijelovi s potvrdom izvornosti. Vozilu je vraćen originalni izgled 2000. godine, a osim karoserije, ostatak automobila je u tvorničkom stanju iz  1937. godine.Talbot-Lago T150-C SS za pogon koristi, takođe originalni, šestocilindrični benzinski motor. Automobil će se naći na prodajnoj dražbi kuće RM Sothby’s koja se ovaj mjesec održava u Italiji, a procjenjuje se da će licitirana cijena dostići 4 milijuna dolara.

 

Komentari su zatvoreni.